Wat is er mooier dan een wereldkoor? Twee wereldkoren!

Twee koren, 40 stemmen op 8 oktober om 17.00 uur te beluisteren in Dorpshuiskerk Kolhorn. Wereldkoor Dekoor o.l.v. onze onvolprezen dirigent Peter Smedinga, Wereldkoor Haarlem o.l.v. Tatiana Lina. Dit (gratis) concertje dat ongeveer een uur duurt , is de afsluiting van een dag samen wereldliederen zingen en studeren in workshops o.l.v. onze dirigenten.
Beide wereldkoren zijn goede bekenden van elkaar en hebben vaker samen gezongen, zowel in Haarlem als in Leeuwarden. Dit keer ontmoeten we elkaar halverwege in het mooie Westfriese Kolhorn. De band  tussen ons is gesmeed door de jarenlange samenwerking met de van oorsprong Russische Tatiana Lina, dirigent van wereldkoor Haarlem. Met haar altijd bezielende workshops en kennis van wereldmuziek heeft ze Dekoor talloze keren geïnspireerd.
We zien er naar uit!