Onze komende concerten

Ook voor ons is het zomervakantie maar we willen toch alvast onze twee komende concerten aankondigen.

Op zaterdag 22 september zingen we met RemoliNo nog een keer de complete nachtsuite Skaad oer ’t Waad. Weer aan het wad, maar nu aan de andere kant, op  Schiermonnikoog, bij de Bank van Banck. Die zie je op deze foto. Hij staat net ten zuiden van het dorp aan de waddenkust. Weer zo’n superplek voor deze sfeermuziek.
Het is dan al veel eerder donker dan in de zomer dus het concert begint om 19.30 u.

Houd deze site en de regionale media in de gaten voor meer informatie!

Op zaterdag 13 oktober organiseert korenbond KCZB zijn jaarlijkse korendag Frisia Cantat. Dit jaar, het is 2018 hè, in Leeuwarden. Zes kerken, 53 koren en allemaal gratis.
Wij zingen om 13.00 uur in de Bonifatiuskerk en om 15.40 in het Koepeltheater. De hele dag begint om tien uur ’s morgens en wordt om half zes in de Grote Kerk afgesloten. Het volledige programma vind je onder deze link.