Zaterdag 21 april: Jubileumconcert Diner chantant

25 jaar de wereld rond!

Dekoor bestaat dit seizoen 25 jaar en dus vieren we feest. Op zaterdag 21 april geven we een jubileumconcert, een feestelijk diner chantant in De Koperen Tuin in Leeuwarden. Daar staat, in de loop van de avond, een heerlijk wereldbuffet voor u klaar.  ‘Diner chantant’ betekent dat we de gangen van het diner afwisselen met zang en muziek. Of andersom, dat is maar net hoe u het wilt zien. Het wordt een avond vol variatie want er treden veel van onze muzikale en artistieke vrienden voor u op. Zo spelen wereldmuziekensemble RemoliNo en houtkwintet Blaasvaak. Verhalenverteller Douwe Kootstra doet wat een verhalenverteller doet, hij vertelt. Klassiek gitarist Klaas de Jong neemt ons mee naar de Renaissance. Chris Kalsbeek zingt Ierse en Schotse liederen en begeleidt zichzelf op zijn Keltische harp. Basile Maneka speelt gitaar, zingt en trommelt opzwepende Afrikaanse ritmes op zijn djembé. En Dekoor zingt met al die verschillende muzikanten. En hopelijk ook met u, met onze gasten. We verheugen ons op uw komst!

Reserveren kan tot 14 april via 25jaar@wereldkoor-dekoor.nl
Met vragen kunt u bellen met 06-47563672 of 06-44774457

Entree, inclusief diner en welkomstdrankje
€ 29,50  bij reservering te voldoen op